Intervija ar rezidences klientu attiecību speciālisti - Deglava Rezidence
 

Jaunumi

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Intervija ar rezidences klientu attiecību speciālisti

Vēlamies iepazīstināt Jūs ar Deglava Gleznotāju rezidences klientu attiecību speciālisti Dainu Medni.

1)Kāda ir Jūsu loma Deglava Gleznotāju rezidencē?

Daina: Es nesen esmu uzsākusi strādāt Deglava Gleznotāju rezidencē un mans galvenais pienākums ir uzlabot klientu apmierinātību par to, kas ir paveikts projektā līdz šim, un sekot līdzi, lai kādi nepaveiktie darbi tiktu izdarīti, un jaunie dzīvokļu īpašnieki varētu veiksmīgi ievākties savos jaunajos mājokļos. Man ir svarīgi, lai katra cilvēka individuālie jautājumi tiktu risināti, jo uzņēmumam svarīgākais ir tas, lai klients būtu apmierināts!

2) Kāda ir Jūsu pieredze līdz šim?

Daina: Es esmu strādājusi valsts pārvaldē un privātajos uzņēmumos. Līdz ar to man ir pieredze, kādā veidā komunicēt ar vairākiem simtiem klientiem vienlaikus. Es pēc izglītības esmu celtniecības ekonomiste, līdz ar to celtniecības jautājumi man arī ir zināmi. Iepriekšējās darba vietās esmu risinājusi jautājumus gan par apsaimniekošanu, gan nekustamo īpašumu pārvaldību, bet, strādāt attīstītāja pusē, šī man būs jauna dzīves pieredze.

3) Kādi ir jautājumi, ar kuriem klienti pie Jums var vērsties?

Daina: Tie pārsvarā ir dzīvokļa garantijas darbi, jo garantijas termiņš šajā projektā ir 5 gadi. Cilvēki šo 5 gadu laikā var vērsties ar jautājumiem par nepilnībām, kuras saskata dzīvokļa apdarē, santehnikā, konstrukcijā u.c. Tie ir darbi, kurus garantijas laikā ir iespējams izlabot. Tikko ir redzama kāda problēma, mēs aicinām dzīvokļu īpašniekus rakstīt elektroniski apsaimniekotājam Selectum Home, pievienojot klāt arī bildes, lai problēma tiktu fiksēta.

4) Kā Jūs nodrošināt efektīvu komunikāciju un attiecību veidošanu ar klientiem?

Daina: Ar katru dzīvokļa īpašnieku mēs sazināmies un tiekamies individuāli, pārrunājot aktuālos jautājumus un vēl neatrisinātās problēmas. Tagad ir sākusi darboties arī sistēma, kurā apsaimniekotājs reģistrē pieteikumu, pēc tam tas tiek nodots tālāk būvniekam un šo procesu redz arī attīstītāja pārstāvis, līdz ar to ir iespējams sekot līdzi darba izpildes gaitai un visas iesaistītās puses ir informētas. Tas ļauj darbu izpildīt raitāk, taču var gadīties arī termiņu kavējums, kas lielākoties ir saistīts ar vajadzīgo materiālu piegādi. Dzīvokļa īpašnieks elektroniski tiek informēts par darba gaitu un visām tā izpildes detaļām. 

5) Kādas, Jūsuprāt, ir svarīgākās īpašības un prasmes, kurām būtu jāpiemīt klientu attiecību speciālistam nekustamo īpašumu nozarē?

Daina: Svarīga lieta manā darbībā ir tas, lai tiktu sasniegts iespējami labākais rezultāts, līdz ar to komunikācijas prasme un lietu izpratne ir ļoti svarīga, lai savienotu visas iesaistītās puses vienotā komunikācijā.

Individuāla pieeja un pieejamība no mans puses vienmēr būs un es aicinu dzīvokļu īpašniekus ar jebkādiem jautājumiem nākt klātienē uz biroju, sazināties elektroniski vai telefoniski, un, ja ir kādas problēmas, risināsim tās kopīgi! Ceram, ka turpmākā sadarbība būs veiksmīga!

Share