Vēlamies iepazīstināt Jūs ar Deglava Gleznotāju rezidences vecāko pārdošanas vadītāju – Oskaru Lubavu. Turpmāk viņš sagaidīs ikvienu klientu, kuram pastāstīs par mūsu projektu.
1) Kāda ir Tava iepriekšējā pieredze ar Deglava Gleznotāju rezidences projektu?
Oskars: Jau pagājušajā gadā nācu palīgā komandai, lai nodotu pirmo kārtu ekspluatācijā un noformētu darījumus ar klientiem. Iepriekš darbojos kā palīdzīgas rokas, tāpēc piedalījos arī 2. kārtas tirdzniecībā, pēc nepieciešamības arī sagaidīju viesus Atvērto durvju dienās. Līdz ar to varu teikt, ka projektu pārzinu diezgan labi – zinu, kas svarīgs gan jaunajiem klientiem, gan esmu informēts par turpmākajiem plāniem.
2) Kādi ir Tavi jaunie pienākumi?
Oskars: Pašam organizēt komunikāciju ar potenciālajiem pircējiem, izveidot piedāvājumu, sagatavot dokumentāciju rezervācijām, piedalīties Atvērto durvju dienās un citos pasākumos, izrādīt interesentiem demo dzīvokļus. Svarīgākais mans šī brīža uzdevums un mērķis – veicināt 2. kārtas dzīvokļu rezervācijas līdz 2. kārtas māju nodošanai ekspluatācijā. Tur būvnievcība jau ir sākusies.
3) Par kādiem jautājumiem klienti var vērsties pie Tevis?
Oskars: Esošos dzīvokļu īpašniekus es aicinu uzdot jautājumus apsaimniekotājam, viņi noteikti spēs atbildēt par visiem saimnieciskajiem tematiem. Izņēmums – ja vien esošie klienti vēlas iegādāties jaunu mājokli, tad noteikti gaidīšu uz sarunu. Savukārt, jaunie klienti – noteikti var uzdot visus ar projektu saistītos jautājumus. Es varu palīdzēt izvēlēties piemērotāko dzīvokli un veikt rezervēciju 2. kārtā. Ja rezervācija notiek vēl būvniecības laikā, dažkārt cilvēki nesaprot, ko pirks, mans uzdevums viņiem izstāstīt pat tādus sīkumus – uz kuru pusi dzīvokļa logi būs un kurā pusē saule rietēs.
4) Kādas ir atsauksmes no iedzīvotājiem par iegādes procesu?
Oskars: Atsauksmes, protams, ir dažādas, ļoti atkarīgs no ikviena pieredzes. Bet kopumā – priecē, ka ir apmierināti klienti, kuriem darījuma process notika bez dažādām ķibelēm un diezgan ātri. Mums ir klienti, kuri ir nesuši visādus gardumus vai pat aicinājuši uz nelielu sālsmaizes pasākumu.
5) Kā cilvēkam būtu jāsagatavojas pirms nākt pie Tevis?
Cilvēks var nākt arī nesagatavojies, būtiskākais ir zināt savas vajadzības un vēlamo istabu skaitu. Par plānojumu, stāvu, logu pusi – to visu izrunāsim jau uz vietas. Vēl – ideālā variantā būtu, ka šis cilvēks pirms tam būtu aprunājies ar banku par kredītiespējām. Lai iegādātos dzīvokli ir jāapzinās savs budžets. Piemēram, mums bija atnācis kāds kungs, kurš īsti nezināja – vai grib 2 vai 3 istabu dzīvokli, bet pēc sarunas palīdzējām izvēlēties tādu variantu, kas būtu piemērots viņa budžetam un nepieciešamajai platībai. Ja pie mums nāk cilvēks un gatavs pirkt, tad tas ir viens solis uz priekšu, savukārt mēs pēc sarunas varam šim cilvēkam arī ieteikt doties uz sarunu ar banku.